Hodnotenie obchodu
LA
Lucia Adamcová
Super. Vsetko rychlo a profesionalne vybavene, zabalene, dorucene.
DM
Dominika Michalčová
Našla som veci,ktoré som inde nenašla....ceny sú tiež super....veľmi potešil aj darček k nákupu...jediné,čo ma odrádza, je vysoké poštovné....
RJ
Renáta Jágriková
Bol to už môj druhý nákup.
Všetko OK.
RD
Renáta Draškóczy
V obchodíku som nakupovala druhý raz. Vybavenie objednávky (cca 70 €) bolo veľmi pohotové. Som však veľmi sklamaná, nakoľko napriek tomu, že som zaplatila poštovné vo výške 6,35 € (krehký balík), bolo balenie nedostatočné. Linecké košíčky boli uložené na dne balíka a na nich boli poukladané ostatné objednané veci. Z objednaných 2 kg lineckých košíčkov bola minim. 1/3 nepoužiteľná, úplne rozbitá a polámaná. Košíčky boli navyše poukladané na hrany, čo spôsobilo, že boli poolamované a obité. Hneď ako som zásielku prevzala a odfotila uloženie tovaru v balíku, aj polámané košíčky, som písala sms na číslo uvedené v kontaktoch a poslala aj fotografie. Nik sa mi neozval. Žiadna reakcia. Ani slovíčko, že by to niekoho mrzelo.... Je mi to ľúto, lebo toto je také slovenské. Sme radi, že u nás nakúpite, ale viac nás nezaujímate. Nevrátite sa k nám, nevadí, prídu iní...Som sklamaná z prístupu.
VH
Viera Holáková
(Administrátor)
Dobrý deň.
V prvom rade by sme sa chceli ospravedlniť za vzniknuté problémy. Situáciu naši pracovníci neriešili, pretože o nej nevedeli - nedostali sme žiadny email ani telefonát. Číslo, na ktoré ste posielali SMS slúži na prijímanie hovorov. Keby ste nám hneď zavolali alebo napísali na email, mohli sme Vám ešte v ten deň poslať náhradu za polámané košíčky. Hoci to podáme na pošte ako krehký balík, nemôžeme za to, že s tým nejaký nezodpovedný pracovník pošty hrubo zaobchádza. No aj napriek tomu, že je to chyba prepravcu, našim zákazníkom vždy nahradíme veci poškodené pri preprave.
Ukladanie "na hrany", teda bokom, sa nám za roky najlepšie osvedčilo a zákazníkom nechodia rozlámané - chyba teda nie je v ukladaní, ale ako som hore napísala v HRUBOM ZAOBCHÁDZANÍ PRACOVNÍKMI POŠTY (čo my nevieme ovplyvniť).
V emaili, ktorý sme Vám posielali ešte pred doručením zásielky bolo: "V prípade poškodenia zásielky postupujte podľa pokynov, ktoré nájdete v sekcii Poškodenie pri doručení." Tam sa píše, že poškodenie treba nahlásiť na pošte najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení. Tam by ste spísali reklamáciu a pošta by Vám vrátila peniaze.
S týmto všetkým sme Vám mohli pomôcť a vyriešiť to, keby bola reklamácia správne podaná.
MK
Milada Korienková
Spokojnosť. Príjemný a profesionálny prístup.
VG
Vlasta Gerhardova
Veľmi som spokojná ako s komunikáciou tak aj dodaním tovaru už som si objednala druhý krát a viem, ženie posledný krát vrelo odporúčam tento obchodík
BK
Bea Krajčiová
Vždy maximálne spokojná
GV
Gabriela Vasilová
Spokojnosť
VG
Viktoria Guth
Bola to moja prvá, ale určite nie posledná objednávka. Rýchle doručenie, tovar v poriadku, všetkým obchodík u Vierky odporúčam. :)
SS
Stanislava Stankova
Spokojnost
EŠ
Eliška Šimon
Spokojnosť ????
MH
Miroslava Hudeková
Objednala som prvý raz,tovar bol doručený rýchlo a som spokojná ,určite budem ešte objednávať .Ďakujem
LR
Lucia Ružičková
Nie je čo vytknúť ,dodanie a kvalita ????top ...farbivo na čokoládu splnilo očakávanie ,je perfektné ????
KS
Kristína Strnádova
Ano som spokojna sice darcek som posunula dalej nakolko aromy do peciania ja nevyuzivaj aj tak spravili radost dakujem za dodavku a som s Vasim tovarom spokojna ako aj s pristupom.
OŠ
Olinka Šebová
já jsem moc spokojená :) obchodík je super,,rada tam chodim nakupovat vždy odchazím i stím co mi netreba :D :D :D obsluha je super moc mila paní :D zákusky fuuu dost jedle :D :D :D takže ja bych klidne dala i 10* :D :D :D
SV
Slávka Valková
Bola som veľmi spokojná.
AK
Anna Krížová
Splnil očakávanie . spokojnosť so všetkým .úžasný obchod.
EM
Eva Majerska
Skvely obchod s velmi rychlym dodanim a prijemnou komunikaciou. Urcite odporucam!
HS
Helena Suchánová
5
IM
Ida Marcsová
Odporúcam, rychle dodanie, dobré veci.