Snažíme sa pre vás vyrábať a tiež nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám výmenu tovaru alebo vám vrátime peniaze.
REKLAMÁCIA NA PREDAJNI
S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme v našej predajni na Dopravnej 14 v Leviciach.
Prineste, prosím, tovar spolu s dokladom o kúpe (faktúra/pokladničný doklad). Na predajni spolu s vami spíšeme reklamáciu. Ak sa reklamácia nevyrieši hneď, o spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.
Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.
REKLAMÁCIA POŠTOU
Výrobok môžete poslať na sídlo našej firmy, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme.
- Vyplňte Reklamačný list. Do poľa "popis závady", prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
- Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte reklamačný list a doklad o kúpe výrobku.
- Výrobok pošlite na adresu:
VIERA - NIKA s.r.o.
Kováčova 608/13
935 26 Starý Tekov
S výsledkom vybavenia reklamácie Vás oboznámime na Vami zadanej emailovej adrese.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady.
V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.
Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?
Môžete napísať na email: info@obchodikuvierky.sk